Monday

NOTD - Red French

Evitand de la o vreme banalul french, am ajuns sa vreau sa il fac 
mai viu, mai colorat. Si asa am zis ca rosu ar fi potrivit. 
Si nu orice rosu, ci unul sclipitor. ;)
 Am folosit Lacul de Unghii SpaRitual in nuanta Spellbound-
 review complet AICI
 Se usuca foarte usor, extrem de usor chiar. 
Mereu imi fac unghiile in ultimul moment iar faptul ca se 
usuca repede e un mare plus !!


O culoare atat de intensa si totusi o formula atat de naturala, vegana.
O minunatie si un rasfat pentru unghii.
(lacurile de unghii SpaRitual nu au toluen, formaldehide si DBF-
substante ce sunt toxice organismului uman)

Va pup :-*

8 comments:

  1. ce frumos a iesit french-ul :D

    ReplyDelete
  2. frumoase unghiutele ;;)

    ReplyDelete
  3. Hey Adina! Nu am primit mailul de la tine in legatura cu giveaway-ul. Adresa este cercei.bebe@gmail.com
    Astept :) :&

    ReplyDelete
  4. @ Mad@ : multumesc ! sper sa incerci si tu :-*

    ReplyDelete
  5. @Cutiuta cu vise": ma bucur ca iti plac!
    Pupici!!

    ReplyDelete
  6. foarte frumos! imi place mult! xxx

    ReplyDelete
  7. vai, sunt superbe, imi plac mult frenchurile colorate, in special rosu :X

    ReplyDelete
  8. Multumesc, fetelor!
    Va pup!!!
    :-*

    ReplyDelete

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !