Monday

NOTD - Moyra NailPolish

Incep prin a spune ca iubesc ojele Moyra !!
Se usuca repede si are o pensula foarte buna calitativ ce ajunge si in colturile inaccesibile ale unghiei (lucru foarte important pentru mine) .Pentru manichiura de azi nu am avut nevoie decat de 2 straturi de oja ca sa acopar uniform.
Am folosit oja Moyra nr 43. Este o nuanta de mov cu reflexii portocalii, albastre, galbene, roz (as putea spune ca e cu sclipici dar nu e asa, e un fel de mov metalizat- ca si culorile la masini - de fapt mai bine zis holografica- desi nu mentioneaza asta pe sticla)








Sper ca v-a placut!
Pup :*

12 comments:

  1. Hahaha, il am si eu in magazin si pana acum nu m-a atras asa tare. Dar vazandu-l la tine realizez ce super e. :)) Gata, e al meu!=))
    Pup.

    ReplyDelete
  2. He, he, ce comica esti ! Il aveai sub nasuc si nu stiai ce poate face. :D Sper sa-ti placa.

    ReplyDelete
  3. Ai aici un award de la mine,pups:*

    http://andreea-nutritie.blogspot.com/2011/06/cartofii-prajiti-un-must-eat.html

    ReplyDelete
  4. Multumesc, multumesc! Si eu sunt fana cartofi pai :(

    ReplyDelete
  5. ce culoare frumoasa.. ca sa nu mai zic de unghii ca's perfecte !! ;)) o zi frumoasa

    ReplyDelete
  6. Multumesc frumos, Dulcegarii :P
    Pup

    ReplyDelete
  7. this colour is so beautiful!

    ReplyDelete
  8. Ce tare e oja asta :X de cate ori am trecut pe langa ea ca nu stiam cum ar arata pe unghie :X A venit jos ok cu dizolvant?
    E cu sclipici sau asa e oja? :D :X Mor dupa oja asta :X Sper sa o mai aiba maine :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ai dc sa te ingrijorezi... teoretic ea nu e cu sclipici incat sa iasa greu cu dizolvant, e oarecum holografica, se ia usor!
      pup

      Delete
  9. Unde se gasesc ojele Moyra? ;;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eu le iau din iulius mall dar cred ca le gasesti si pe net sa le comanzi

      Delete

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !