Wednesday

Farmasi Gleam Rouge Liquid Lipstick

Saptamana aceasta port o nuanta deschisa pe unghii asa ca aseara am dorit sa imi rasfat macar buzele cu infuzie de culoare asa ca am folosit rujul lichid de la Farmasi nuanta 16
E o culoare fff pigmentata, nici nu m-am dat la intensitatea pe care o are pt ca e wild rau. Dand cu mai putin nuanta bate spre un rosu-roz.
Nu il recomand  ziua pentru ca ar arata mult prea exagerat ( pana si cu un machiaj minim al ochilor tot at ar arata prea de tot ).
Si daca tot vreti sa-l purtati ziua, se pune un strop pe buze si se intinde cu o pensula - da o culoare sanatoasa buzelor - eu asa il folosesc cel mai des.
 fara blitz:


Pret - intre 7 si 8 ron.
Va doresc si voua o zi usoara!!
Pup !

2 comments:

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !