Friday

DiY :Brosa handmade - Versatile brooch


Si acum sa va arat de ce zic ca este versatila..
Pentru ca o poti pune la o fusta cu elastic (in continuare se poarta acest stil de fusta) si va arata ca si cum ar fi o curea :

puteti accesoriza cu ea o camasa :

puteti sa o purtati ca pe un epolet :
sau sa o plasati in spatele unui clasic sacou negru sau de orice alta culoare.
Am facut-o eu cu manuta mea folosind 2 nasturi aurii (cam 3 ron), 1 m de lant auriu (8ron), 1m panglica lata neagra (3 ron), 2 ace de siguranta, ata-ac-foarfece si o bricheta (ca sa ard marginile panglicii ca sa nu se desire) . Am taiat 2 panglici de 20 cm fiecare si am cusut de-a lungul fiecarei panglici (pe partea mai lunga) ata apoi am incretit cat sa fac o floare, in mijloc am pus butonul (din acela cu toarta nu plat ca la camasi) si l-am cusut, am legat tot in mijlocul florii pe spate cele doua capete de lanturi (cel mic vine sus cel mare merge jos) si am adaugat acele de siguranta. Done! ;)
____________________________________
FACEBOOK - INSTAGRAM - SHOP MY CLOSET 

No comments:

Post a Comment

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !