Thursday

Gel de curatare ANIAN cu goji si rodii

Buna, dragalaselor!
M-am delectat acum jumatate de ora cu acest gel de curatare care miroase 
foarte frumos si am zis sa va zic si voua cate ceva despre el. 
 Contine fructe de goji si rodii.
Fructele rosii sunt cunoscute a fi bogate in antioxidanti, vitamine (A si E) 
si alti nutrienti ca aminoacizii, acid folic,
beta-carotenul, zaharuri si minerale. 
Rodia este numita si "super-fruct" avand de 3 x mai multi antioxidanti decat vinul rosu sau ceaiul verde. 
Goji, deasemenea are foarte multi antioxidanti, cu mai mult 
mai mult decat morcovii, coacazele si portocalele.
Nu este nevoie decat de o cantitate mica de produs, spuma face destula. 
Eu il aplic pe un buretel moale de celuloza umezit in apa .
Curata bine nu numai impuritatile dar si machiajul. 
Se foloseste pt fata si decolteu insa se evita zona ochilor.
Miroase foarte frumos fructat-acrisor.
Tubul este foarte practic avand capacul in jos, ce ajuta 
la o aplicare ergonomica si rapida.
Produsul este fabricat in Spania si distribuit de
Pretul este in jur de 22 ron pt 150 ml.
Pentru mine este un produs minunat, vi-l recomand,
imi face diminetile mai fresh ;)
kiss kiss :)

4 comments:

  1. Anonymous11:58 pm

    interesant,ma tenteaza...buretelul,de unde il ai?am avut si eu unul asemanator acum muuult timp de la avon ..cred,sau oriflame.se intareste cand se usuca nu?si cand il uzi devine fff moale

    ReplyDelete
  2. @flori0304 : Buretelul vine la set de 4 si este de la Martini masage, ii gasesti in Carrefour, setul e in jur de 8-9 ron. Da, se intaresc cand sunt uscati dar sunt extrem de moi cand ii uzi din nou! Eu ii iubesc.
    Pup

    ReplyDelete
  3. Ador mirosul rodiilor :x

    ReplyDelete
  4. Si mie imi plac rodiile, koko, au un miros acrisor si niste seminte funny. bine k le gasim si iarna in magazin ;)

    ReplyDelete

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !