Friday

This Fall I love You....

Nu m-am indragostit sau altceva... dar am facut o pasiune 
pentru unele piese vestimentare din acesta toamna.
Marea mea iubire sezonul acesta sunt 
palariile cu boruri mari - Floppy Hats
KK este o mare fana a lor si adevarul e ca ii vin de minune.
Acestea de mai jos le-am gasit pe asos.com
 Si toamna purtam rochite. Acestea mi-au atras atentia:
Ador fustitele acestea:
Sau poate pantaloni gri - mie imi plac, sunt classy
Pantaloni scurti
Poncho
Geaca de piele biker burgundy
Trenchuri si gecute , imi place im mod special cel cu guler animal print si cel cu manecile in alta culoare:
 Ghetutze si gentutze :))
 

Voua ce va place in mod special toamna aceasta?
Pup

9 comments:

  1. love these looks

    -Mia xoxo
    http://naturezfinest.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. La Multi Ani!
    Imi plac multe dintre cele de mai sus, acum sunt in cautarea unui palton, thanks for inspiration :)

    ReplyDelete
  3. Si eu ador palariile cu boruri mari, dar sa stii ca sunt destul de greu de purtat, incomodeaza putin la spate

    ReplyDelete
  4. Coconut: Multumesc frumos!!! sper sa gasesti ce-ti place! Pup

    ReplyDelete
  5. Mihaela,si eu ma gandeam ca or sa ma incomodeze la spate unde e gulerul de la haina sau ca o sa mi-o ia vantul ...depinde.. daca o sa probez una si o sa fie dragoste iremediabila, o sa trebuiasca sa o iau, ma sacrific :))
    Pup

    ReplyDelete
  6. I ♥ 28 si 29 .

    ReplyDelete
  7. Sunt foarte frumoase palariile. :*

    ReplyDelete
  8. si mie imi place acel burgundy ff mult...
    Pup

    ReplyDelete
  9. Intr-adevar, Andreea, imi plac si mie muult :-*

    ReplyDelete

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !