Wednesday

Glazewear Duo Reflect Lipgloss - Rose Hues


Eram de mult in cautarea unui luciu pe care sa-l port in fiecare zi, ca si asa aveam destule foarte pigmentate.
Nu cumpar frecvent de la Avon , insa mi-a atras atentia acesta in ultimul catalog. 
E un produs nou si  isi schimba culoarea in funchie de unghiul din care te priveste cineva.
Acest lucru e posibil deoarece contine o formula cu doua nuante perlate.
Eu mi-am achizitionat  Glazewear Duo Reflect in nuanta Rose Hues. Acesta contine particule stralucitoare aurii si roz.

 Poza cu blitz:
 Imi place mult consistenta, nu este lipicioasa iar sclipiciul este foarte fin.

 Pret(in catalogul nr 11 si 12) : 13,99 ron
 Rezistenta: medie, ca a majoritatii gloss-urilor. Dupa ce se mai ia din culoare nu ramane doar sclipiciul pe buze, ceea ce este un mare plus +

In concluzie, mie imi place mult acest luciu iar culoarea se potriveste tenului meu chiar daca nu e foarte bronzat.

Sper ca v-a fost de folos.

Va pup :-*

2 comments:

  1. Vai, ce bine arata! O sa ma uit in catalog dupa el, pare o nuanta tare frumoasa.

    ReplyDelete
  2. da, e o culoare interesanta si e ok pt ca nu e chiar transparent pe buze ;)
    Pup

    ReplyDelete

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !